

Jak działa Tivanoo.pl?
Prezentujemy oferty naszych Partnerów. Zamówienia realizowane są za naszych pośrednictwem, na zasadzie przekazania środków do Sprzedawcy, zlecenia zamówienia, monitorowania przesyłki, przeprowadzania gwarancji i reklamacji na terenie Polski oraz zabezpieczenia transakcji.
Jaki jest koszt dostawy i zwrotu?
Koszty dostawy są stałe dla wszystkich przedmiotów.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, skontaktuj się z nami. Po odesłaniu paczki zwrócimy pieniądze za towar oraz koszt odesłania (według cennika Poczty Polskiej, przesyłki do 350g, wysyłane usługą standardową list polecony).
Jaki jest czas dostawy?
Przesyłki docierają na miejsce w ciągu około 2-3 tygodni. Maksymalny czas dostawy to 60 dni roboczych. Na bieżąco monitorujemy status Twojego zamówienia.
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami pod adresem: tivanoo24@gmail.com
W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli zlecić zamówienie na nowy, wolny od wad towar. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.