FAQ

Jak działa Tivanoo.pl?

Prezentujemy oferty naszych Partnerów. Zamówienia realizowane są za naszych pośrednictwem, na zasadzie przekazania środków do Sprzedawcy, zlecenia zamówienia, monitorowania przesyłki, przeprowadzania gwarancji i reklamacji na terenie Polski oraz zabezpieczenia transakcji.

Jaki jest koszt dostawy i zwrotu?

Oferujemy darmową dostawę za zakupy powyżej 99,90 zł. Poniżej tej kwoty cena wysyłki to 19,90 zł.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, skontaktuj się z nami. Po odesłaniu paczki zwrócimy pieniądze za towar oraz koszt odesłania (według cennika Poczty Polskiej, przesyłki do 350g, wysyłane usługą standardową list polecony).

Jaki jest czas dostawy?

Przesyłki docierają na miejsce w ciągu około 2-3 tygodni. Maksymalny czas dostawy to 45 dni roboczych. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, jednak na bieżąco monitorujemy status Twojego zamówienia i powiadomimy Cię na każdym etapie dostawy.

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami pod adresem: shop@tivanoo.pl

W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli zlecić zamówienie na nowy, wolny od wad towar. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl